Wednesday, March 30, 2011

HePi...tAPi tAKuT...

Hurm...
ari ney aku hepi sgt...
ckgu kat giat mara aku wat aktiviti...
best ooooo...
dh lma x bsukan lar ktakan...
hehehe...
sbnqnya aku ney bkannya suka sgt men2 ney...
tpi nk wat cena...
kena men gak lar...
xska2 pn, bley men gak...
hehehe...
nk taw x...
aku da stu cita...
tpi mpa suma jgn p cta kat owg len plak...
ney rhsia kta bsma...
hehehe...
x...
waktu dok men tdi...
ckgu da suwoh aku ngan geng2 wat smethng...
tpi...
bla aku wat...
dh jd ter"over" lar plak smpai tputus jam bdak 2...
mla2 aku x perasan yg jam dya ptus...
bla dh syok sgt, dok gelak sakan sbb bjya pkna owg...
tetiba aku tnmpak smethng(jam dya)...
agk jauh lar jam dya tpelanting...
aku trus p ambk...
ps2 bg kat dya(wk2 dya x persan lar)...
tpi...
aku x mntak maaf pn kat dya...
aku takut aku kna mrah...
aku mlu...
huhuhu...
aku btkad sok nk p gak mntak maaf kat dya wlau pa pn yg jdi...
mpa suma doakan aku taw...
bg hti aku kuat nk p mntak maaf kat dya...
ok...
setakat ney ja coretan aku...
Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment

mAi LAr UshA2 BloG aKu...BesT OooO...