Wednesday, June 1, 2011

WinDu kaT ampA sUma....

Assalamualaikum..
hai kawan2...
lama ak x update blog ni an...
sori lar...
sbuk skunk ni...
dh msuk ngaji lar ktakan...
hahaha.....
skunk aku da kat matrikkulasi perlis...
dh dekat dua minggu aku da kat cni..
tpi an...
ramai owg kta...
matrik ni susah...
tpi sebenaqnya x susah pun...
masa xcukup...
2 yg rmai kat susah...
tpi klo sapa yang pndai urus msa...
mtrik bg dya senang lar...
hehehe....
aku bley lar gagah nk urus msa...
skunk tgh free g...
bqu mla klas lar ktakan..
keja pun x byk lar kiranya...
hurm...
meh nk cita kat ampa...
sebenaqnya matrik ni best...
aku jmpa ramai kawan2 yg dok jauh pd perlis....
yg pstinya rmai budak tengganu...
bilik aku sja dh da dua owg budak tengganu..
(tpi x ikut slang depa nah..still ckap kedah...anak jati lar ktakan...hahaha...perasantan...)
papa pun best kat cni...
aku enjoy study...
target aku skunk 4.00...
SPM yg truk dlu,
kita lupakan sama2 yer kawan2...
bla dh msuk tmpat bqu...
kita usaha sama2 ek...
ni pluang last untuk kita...
usaha sngguh...
chaiyok!!!
chaiyok!!!
ok lar...
setakat ni ja...
klo da masa g...
aku 2lis blog lar ek...
Assalamualaikum...

Pesanan :- kepada sesapa yg bkal ambk SPM usaha lek lok...bla dh bjya...msuk lar matrik...hahaha...nk promote...ok lar...see u all as soon as possible...tata....

No comments:

Post a Comment

mAi LAr UshA2 BloG aKu...BesT OooO...