Sunday, May 8, 2011

BesTnYer...

Assalamualaikum...
hye kawan2...
kita jmpa lg...
hurm...
nk taw x??
kawan2 aku dh wat keputusan nk smbung ngaji kat mana...
da yg nk msuk matrik,
da yg nk msuk u,
n da gak yg nk ambk stpm..
aku sowg ja yg msih terawang2 lg...
haha...
x taw nk ngaji kat na...
haru biru dah pala aku ney...
pnat nk pkiq msa depan pnya psai...
haha...
skunk dok tggu result inteview mktab....
mpa suma doakan aku taw...
klo dapat, ringan beban ayah aku...
x yah dok pkiq psai duet dh...
leh lar tlg ckit2...
coz aku dpat elaun bla msuk sana t...
mntak2 dapat masuk..
amiiin...
INSYAALLAH aku akn ngaji sungguh2 smpai abeh degree...
then smbung master dlm bidang matematik...
then jd pensyarah...
(cewah....!!!dh rncang msa depan lar ktakan...hehehe)

Aku nk ucapkan semoga berjaya kat kengkawan aku yg dh pkiq nk msuk ngaji kat na...
pas ney,
kita suma dh x leh men2 dh...
ney penentu masa depan kita,
masa depan keluarga kita,
masa depan anak bangsa kita dan masa depan negara kita...
kitalah penentu segala-galanya...
ngat pesan aku ney...
bla dh msuk sana, 
ingat mak ayah,
ngaji btoi2....
mntak rstu mak ayah...
hehehe...
ok lar...
jmpa lg pas ney....
assalamualaikum...
ma'assalamah...

No comments:

Post a Comment

mAi LAr UshA2 BloG aKu...BesT OooO...