Friday, May 6, 2011

HyeP....

Assalamualaikum kawan2...
hye...
kita jmpa lg...
lama aku x update blog ney...
hurm...
ari 2 aku dh jnji nk cita kat mpa pasai interview 2 kan...
fuh...
mmg best...
x lar susah mana pun...
ok ja...
best3...
kita like ramai2...
haha..

Meh nk cita....
Interview untuk mktab ada 3 sesi :-

Sesi 1 :- suma owg kena wat ujian insak...ujian 2 just tny psai diri kita ja...sng ja...jwpan dya...ya/tidak/wajar/xwajar...2 ja...so simple...sng3...tpi...bkn main hantam ja...kna pkiq gak lar...350 soalan kena jwb dlam msa 30 mnit...fuh...mmg mncabar mnda...huhu...

Sesi 2 :- Inteview brkmpulan...group aku da 5 owg...suma budak kolah pergh2...aku sowg ja yg terperosok jauh...haha...kmi kna ulas psai aktiviti koko...soalan mmg mncbar mnda...ambk msa nk phm gak lar...dya bg msa 3mnit sblum mla....x leh 2lis atas papa krtas...suma kna karang dlm pla otak..haha...hurm..papa pn best..kmi suma enjoy...sembang2 cm dh kwan lma..haha...antra bdak yg kna skli ngan aku afifah(mrsm berseri), husna(sbpi kbang psu), ain(syed ahmad), hafizi(kolej)...thnx 2 all of you...best kna interview ngan mpa...klo da rzki kita jmpa kat mktab noh...

Sesi 3 :- Interview perseorangan...aku owg yg plg last sekali...ketaq ngguh smntra dok tggu gliran...owg len suma dh lepas...dh bley blik awai2...tpi aku...lmbat...seb bek ayah aku tggu aku smpai abeh...thnx abah...dini syg abah dnia akhrat...hehehe...smntra dok tggu 2...aku smpat lar bca ckit2 psai nkra ngan isu semasa pendidikan...hehe...(time 2 ja bca, pas abeh interview dh lupa blek..haha)...bla time gliran aku...aku pn msuk lar...ketuk pn2, bg salam...pas2 duduk...mla2 ketaq...aku ngat depa nk tny soalan2 yg x terpkiq dek akal...tpi tgk2...dpa tny psai tjwid n da lar ckit2 psai pndidikan..kmi smbang2 cm kawan...best3...smpai lar last sekali dya tny...."cik dini da papa soalan yg nk ditny?"...aku pn wat2 lar tny...bla dh dbeh 2 dya kta..."ok...dh selesai...cik dini boleh ambk fail...assalamualaikum..."...aku jwb salam ps2 ciao..hehehe...

Alhamdulillah...
interview aku selesai dgn jyanya...
lega sgt...
lpang hati...
ney pglaman interview yg ke-2, yg frst aku p interview untk msuk giatmara...
wak2 2 tgh exam SPM..
wlaucenapun, aku tetap p interview 2 coz aku mmg nk sgt krsus 2...
dan alhamdulillah...
skunk aku dok kat GiatMara Alor Setar...
ambk krsus kmpter...
ok lar kgkwan...
t kita jmpa g...
Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment

mAi LAr UshA2 BloG aKu...BesT OooO...